|
Post by shuszgeh on Apr 13, 2014 10:30:56 GMT -2
Jos olisi todella sekalainen kuvaketju jossa olisi kaikennäköisiä nukkeja voisi syntyä ongelma, ettei kuvia näy sitten alueellisesti suunnatuissa osioissa? D: Mitä mieltä muut ovat? Voi tietenkin olla myös, että joku haluaa katsoa pullippeja mutta ei halua nähdä siellä väleissä disney nukkeja ja muita? Mielipiteitä!
Also, onko muita jotka haluaisivat oman osion delfie dreameille (onko ihmisillä niitä, tulisiko postauksia alueelle)?
|
|
|
Post by ren on Apr 13, 2014 15:55:46 GMT -2
Mä voisin postata samasta shootista aina kaksi erillistä kuvaa molempiin sekalaisiin ^^ Joten ainakin mä voisin pitää huolen, että kuvia tulisi omalta osaltani molempiin : 3 Mutta jään odottamaan päätöstä : 3 Siihen asti surffailen kaikki alueita
|
|
|
Post by mirski on Apr 14, 2014 5:19:21 GMT -2
Kannatan tuota Renin ideaa. Pakko myöntää ihan rehellisesti etten jaksa käydä kattelemassa muita kuin hartsinukkejen ketjuja kun itsellä ei muita ole. Toivottavasti kukaan ei pahoita tästä mieltään. Anyway, pointtini - se olisi tosi mielenkiintoista jos meillä olisi kuvaketju, johon voisi postata ihan mitä vain nukkeja, poneja ym. mitä ihmiset täällä harrastaa. Tulisipa sitten nähtyä uusia asioita ja saattaisi jopa kiinnostua jostain uudesta.
|
|
|
Post by Mutanttiaasi on Apr 14, 2014 6:14:10 GMT -2
Hei mahtavaa, että se nappi löytyi, enkä ollut edes yksin hukassa sen kanssa ^^'.
Nyt kun noita uusia ketjuja sen napin kautta sitten selailin, niin huomasin, että Satunnaisten kuvien ketjut on kaikki nimetty samalla nimellä ja kun katsoo uusia ketjuja, ei oo mitään mahkui tietää, onko kyseessä minkä nukkemallin satunnaiset.
Sit se, että sivunvaihtonapit on vain yläreunassa. Kun on lukenut sivun loppuun, pitää kelata takaisin ylös, että voi vaihtaa sivua (tai edes tarkistaa, jatkuuko keskustelu seuraavalla sivulla.)
Ja nämä huomiot saattaa taas johtua allekirjoittaneen kahvinpuutteesta tai vain siitä, että on aamu.
|
|
|
Post by Iaikaa on Apr 14, 2014 7:23:50 GMT -2
Nyt kun noita uusia ketjuja sen napin kautta sitten selailin, niin huomasin, että Satunnaisten kuvien ketjut on kaikki nimetty samalla nimellä ja kun katsoo uusia ketjuja, ei oo mitään mahkui tietää, onko kyseessä minkä nukkemallin satunnaiset. Vaihdoin ketjujen otsikot, nyt ei pitäisi mennä arvailuksi. Ainakin minulla sivunvaihtonappipalkki ilmestyy alaspäin selatessa tuohon selaimen ylälaitaan josta sitä voi kliksuutella sivun pohjaltakin (Google Chrome siis käytössä täällä).
|
|
|
Post by shuszgeh on Apr 14, 2014 9:26:44 GMT -2
Käykö ihmisille, että sekalaisten nukkekuvien osio laitetaan Muita nukkeja osion alle? Sinne se mahtuisi ilman että tarvitsee tehdä kokonaan uutta aluetta :)
|
|
|
Post by jessykka on Apr 14, 2014 13:18:41 GMT -2
Pitäisikö tuo yleinen keskustelualue tipauttaa alimmaksi osastoksi foorumilla kun kyseessä on kuitenkin ensisijaisesti nukkepaikka? Kannatan tätä :>
|
|
|
Post by shuszgeh on Apr 14, 2014 13:33:22 GMT -2
Tiputetaan!
Also, mitä mieltä olette, haluaisitteko Nukkelaatikkoon kauppapaikan nukkeja ja omia tekeleitä varten?
|
|
|
Post by jessykka on Apr 14, 2014 13:55:13 GMT -2
Also, mitä mieltä olette, haluaisitteko Nukkelaatikkoon kauppapaikan nukkeja ja omia tekeleitä varten? Kannatan, MUTTA, olisiko kauppapaikalle sitte joku viestimäärä? + Mietin et nythän foorumille pääsee kaiken ikäiset, mutta jos rahan kanssa aletaan pelaamaan niin oisko joku ikäraja suotavaa / ikäraja kauppapaikalle tms?
|
|
Hijiri
Iloinen omistaja
|
Post by Hijiri on Apr 14, 2014 14:02:23 GMT -2
Minusta ainakin olisi ihan hyvä, että kauppapaikalle olisi jonkinlainen ikäraja, ihan jo noiden mahdollisten isojen rahasummien vuoksi.
|
|
|
Post by shuszgeh on Apr 14, 2014 14:29:57 GMT -2
Onko 13v ikäraja ok? Ehdotuksia!
|
|
|
Post by ren on Apr 14, 2014 14:33:19 GMT -2
Sekalaisten nukkekuvien sekalainen muissa nukeissa kuulostaa mun makuun oikein sopivalta paikalta : D
Also, kauppapaikka kelpaa, en jaksa mennä häsäämään omaa kauppaa hartsilapsiin, jos kerran kaks vuodessa saan jotain omaa tekelettä myyntiin. : ) Mulle käy, joku viesti/ikäraja, joskin itse kannatan sitä viestien määrää, kun olen itse asioinut ihan fiksujenkin alaikäisten kanssa : D Ja vastaavasti ei niin fiksujen aikuistenkin kanssa. + Tarkoittaapa, että on ainakin osa porukkaa, että ainakin jotakin kautta tutuksi tullut kaveri : )
|
|
|
Post by shuszgeh on Apr 14, 2014 16:11:46 GMT -2
Kaupankäynti osio lisätty! Sen postitusraja on 25 viestiä :)
|
|
|
Post by ren on Apr 14, 2014 16:14:59 GMT -2
Kiitämme : D
|
|
|
Post by Mutanttiaasi on Apr 14, 2014 18:37:59 GMT -2
Joo laitan taas kahvittomuuden piikkiin, kyllä mä sen nyt sen palkin näin, missä ne seuraava + edellinen näkyi :3. Kiitos!
|
|