|
Post by sheflame on Apr 24, 2014 3:23:40 GMT -2
Miula ois ajatuksena kaivaa ompelukone esille ja ommella vähä nukkejuttuja ennenko pitää lähtee iltavuoroo tekemään. Saattaa kuitenki olla, että ompelu jää, ja idlaan vaan koneella...
|
|
|
Post by ren on Apr 25, 2014 14:03:20 GMT -2
Oon nyt taas ommellut aika paljon ja sain nyt tänään yhden kokeellisen projektin valmiiksi (kuviakin jopa luvassa)
Tarkoitus olis tänään ihan vaan chillata ja antaa ompelukoneen levätä. (Pelasin Persona4 Goldenin läpi! >< OMG MITÄ MITÄ MITÄ MITÄ MITÄ!??!?!?!?!??! UUSINTAKIERROS SAMANTIEN)
|
|
|
Post by sheflame on May 3, 2014 3:20:04 GMT -2
Mie meinailin tänään vähä kaavottaa miun kesän cossi-asua, jos vaikka sais senki projektin liikkeelle (ja valmiiks joskus). Saa nähä jumitanko vaan koneelle, vai onnistuuko suunnitelmat. ^^;
|
|
|
Post by shuszgeh on May 3, 2014 10:04:25 GMT -2
Pitäisi vähän uudelleen maalata mun licca nuken silmiä! Tarkoitus oli myös ommella, mutta tää hullu auringonpaiste on laittanut mun pään taas niin särkevään kuntoon ettei taida tulla siitä mitään ;-;
|
|
|
Post by Iaikaa on May 6, 2014 6:07:46 GMT -2
Uuugh, tänään ois pääsykoetta johon en koe olevani yhtään valmis mutta eipä sitä lisää lukuaikaakaan mistään saa revittyä >__< /
|
|
|
Post by shuszgeh on May 11, 2014 7:18:05 GMT -2
Tänään vietän äitienpäivää! Aamiaiseksi löysiä munia, makkaraa, pekonia, rahkapullaa ja teetä! Kohta ilmeisesti hipsitään tuonne märkään maailmaan leikkimään, tarttis ehkä jonkun kokovartalo kurapuvun.
|
|
|
Post by sheflame on May 17, 2014 15:54:09 GMT -2
Wohoo! Kaavotusinspiraatio! Kesävaatteita miun WoW-tytöille luvassa!
|
|