|
Post by mepandos on Apr 12, 2014 7:49:22 GMT -2
Tänne saa ja täytyy kertoa jos on keksinyt jonkin epic luonteisen touhun tälle päivää. Oli se sitten nukkeihin tai kaloihin tai kissoihin tai ihan mihin vaan liittyvää! Minä ajattelin tänään repäistä itseäni niskasta kiinni ja meikata viimein minifee Miyuni mikä on jo hyvän aikaa joutunut odottelemaan nassua. Minulla on myös liuta tilaustöitä, mitkä pitäisi karsia pois alta. Oli hauskaa modailla pitkästä aikaa kun ystäväni nukke kaipasi akuuttia sil ien muotoilua hahmon ulos saamiseksi. Mitä teille kuuluu? Puhukaa mulle ja muille!
Aijon toki myös peuhata tuon ihanan 13 viikkoisen koiranpentuni kanssa<3
|
|
|
Post by shuszgeh on Apr 12, 2014 10:16:11 GMT -2
Mulla ois tilaustöitä tehtävänä, mutta painin vähän sen kanssa olenko asiallinen ja teen ne mukisematta, vai mullittelenko siitä että kyseisten vaatteiden tilaajat ovat parjanneet minua ja nukkelaatikkoa ja teen vasta sitten kun oikeasti huvittaa?
Nukkemeikkiä pitäisi tehdä myös, minulla on jessikan karamelligod täällä miettimässä milloinka saisi väriä nassuun ;)
Ja Happylle uudet leggarit.....
|
|
|
Post by mepandos on Apr 12, 2014 12:43:17 GMT -2
Tjaa shuzze. Minä saattaisin ottaa toiminnasta mallia ja olla tilaajia kohtaan aivan yhtä asiallinen ku he olisivat olleet minua kohtaan koska ihmiset tuppaa olemaan kehityskelpoisia kun niille ajoittain antaa pienen ja kohteliaan opetuksen. Silmä silmästä aina sillointällöin. Kuulostaa ihan hyvältä päiväohjelmalta muulta osin. Mun päiväohjelma meni jokseenkin perseelleen, kun aika äkkiä kirjoituksen jälkeen huomasin että akvaariokalat olivat saaneet jonkin samperin sienitaudin ja tuli sitten kiire vaihtaa semmonen 100 litraa vettä. Tosi jees. Muutamalta tautiselta niskat poikki ja pytystä alas ja jännittynyt odottelu notta selviääkö loput tauditta nopean toiminnan ansiosta vai viekö epidemia jokaisen altaassa olevan kalan. Huokaus....
|
|
|
Post by shuszgeh on Apr 12, 2014 15:20:08 GMT -2
Loppupeleistä en tehnyt mitään kun kismitti niin mansikkaisesti. Kai sitä vielä olisi aikaa esim niihin leggareihin, mutta nyt taas puskee taaperoa syliin koko ajan eikä oikein kehtaa sinne saumurin ääreen lasta viedä :D
|
|
|
Post by sheflame on Apr 12, 2014 15:25:02 GMT -2
Miun piti vääntää Fanellalle kuituperuukkki, ja kaavottaa ittelle cosplay asua, mutta peruukki ... hieman epäonnistu (lievästi sanottuna), ja miun tän päivän käsityö into meni sitte siinä. Joten siis oon lukenu, idlannu netissä ja nukkunu pitkät päiväunet. Jos ei ois töitä huomenna, ni oisin lähteny nyt illasta kattomaan avokin bändin keikkaa - mutta sen sijaan oon kiltti tyttö ja meen ajoissa nukkumaan.
|
|
|
Post by Iaikaa on Apr 12, 2014 16:35:39 GMT -2
^ Kuulostaa niin paljon minunkin päivältäni, valvoin aamulla niin myöhälle/ pitkälle ja nukuin sen takia pitkään enkä ole saanut tässä oikeastaan mitään tehtyä koko päivänä : D
|
|
tika
Iloinen omistaja
|
Post by tika on Apr 12, 2014 17:20:57 GMT -2
Jaa sitä kai pitäisi nettisarjista päivittää pitkästä aikaa, tässä ehtiny jo käyä keksustassa riipimässä kaikki alennusluonnoskirjat hulluilta päiviltä hohoo. > Huomenna jos jaksaisi vaikka käydä nuita nukkeloita läpi ja tehdä pienet remonttisuunnitelmat, meikit ja vaatteet uusiksi vaan, uusia perskoja tilaukseen ja simmukatkin voisi katsastaa. Ja sit pihasuunnitelma nukkepuutarhaan ni avot!
|
|
|
Post by sheflame on Apr 13, 2014 2:01:16 GMT -2
tika, millanen nettisarjis siula on? Jaatko linkin siihen?
|
|
tika
Iloinen omistaja
|
Post by tika on Apr 13, 2014 9:45:54 GMT -2
|
|
|
Post by ren on Apr 13, 2014 10:00:30 GMT -2
Tavoitteena olis tänään ommella yhdet myyntiin menevät SD haalarit loppuun (tai siis kiinnitystä vaille valmiiks, mulla ei ollutkaan tarpeeksi hyviä neppareita enää UuU~) - tai siis koristella, on ne jo muuten tehty. Sit pitäis pikkasen varmaan aloitella jo muita tilattuja haalareita. Tai ommella vaikka joku hamonen. Tai vaikka pelata. Tai leikkiä kissojen kaa tjsp : P Tai käydä kattomassa, mimmonen toi Tikan sarjis on : D
Tekis mieli vaan yleisesti ommella.
Ja kuten Mepandos tuolla ylempänä jo sanoikin, niin mä olisin varmaan ollut ihan yhtä valju niiden ompelusten kanssa, jos kerta tuollaselle tasolle mennään. Mut mä oonkin aina välillä vähän lapsi UuU~
|
|
|
Post by mirski on Apr 13, 2014 10:33:37 GMT -2
Hmmmm. Minä haluaisin piirtää mun susisarjista, mutta toisaalta haluan kuvata nukkeja, neuloa tämän mepandoksen nuken villatakin valmiiksi ja ja ja. Niin paljon kaikkea. Nukkehuonettakin pitäisi siivota ja alkaa ivihdoin rakentaa proppeja jotta voisi alkaa kuvaamaan itse päätarinaa. Oi voi :3
|
|
|
Post by shuszgeh on Apr 14, 2014 13:05:04 GMT -2
Tänään juon finrexiniä! Päiden meikkaussuunnitelmat meni viikonlopulle kuin myös ompeleminen (anoppi tulee silloin kylään, kukin voi tahollansa päätellä välttelenkö hänen kanssaan seurustelua vai iloitsenko siitä että hän viettää aikaa lapseni kanssa että saan itse työrauhaa XD), nyt vain toivotaan että viikonloppuna ei sada vettä eikä pieniä miehiä.
|
|
|
Post by ren on Apr 14, 2014 16:18:46 GMT -2
^Shusz, mä aion nyt elää olettamuksessa, että tilanne olis 50/50? : D
Meikä on tähän mennessä saanut koristeltua yhden haalaripuvun valmiiksi. Seuraavaksi ajattelin pistää dinosaurus dokumentteja telkkarista, katsella koiraa ja ihmetellä meidän neonvihreää kala-allasta (siellä on siis jotain lääkettä niille kaloille, on vaan niin veikeä näky : D)
|
|
|
Post by shuszgeh on Apr 23, 2014 6:54:22 GMT -2
Tänään fysioterapiaan! Eilen heitin pois kamaa ihan tunteella, josko alkaisi kohta mahtumaan taas tavarat fiksusti paikoilleen!
Nukkekaappia pitäisi olevinaan käydä läpi taas. Miksi joihinkin nukkeihin kiintyy vaikka ei itseasiassa tee niillä mitään.....?
|
|
|
Post by Iaikaa on Apr 23, 2014 19:00:10 GMT -2
Pitäisi mennä nukkumaan mutta aaahahahaha kun tekisi vain mieli piirrellä kuvakäsikirjoitusta sarjikseen. Ehkä kuitenkin nukun että pääsee töihinkin asti huomenna oTL
Mutta! Huomenna illasta nuken meikkailua jos vain säät ja tähtien asennot sallivat joten nyt jos koskaan sormia ristiin vähän myötätunnosta edes pureasu~
|
|