|
Post by ren on Apr 13, 2014 9:47:27 GMT -2
Ja jos joo, niin mitä versiota? Mitä ootte tykännyt? Mitä oli lempihahmot? Mitkä Social Linkit oli mielenkiintoisimpia? Oliko jotain poikkeuksellisen vaikeita kohtia? Oletteko käyttäneet paljon cheatteja?
Itselläni on:
- PSP:lle -> Persona, Persona 2 Innocent Sin, Persona 3 Portable - PS2:lle -> Persona 3 FES, Persona 4 - Xbox:ille -> Persona 4 Arena - PSVita:lle -> Persona 4 Golden
Ja olen aivan rakastunut etenkin Persona 3:seen ja 4:seen ja sen eri versioihin <3 Lempihahmoni on Persona 3 FES:istä yhä varmaan Shinjiro, Metis ja Aigis. Persona 4:ssa olen vieläkin ihan Naoton ja Kanjin kannalla, joskaan en shippaa heitä yhdessä : P.
Sympaattisin Social Link oli Persona 3 Portablessa Shinjiron linkki, koska, kuka ei muka tahtonut social linkkiä sen kanssa jo perus persona 3:ssa? : D 4:ssa ei ole yhtä suurta suosikkia, joskin olen saanut luvattoman paljon huumoria revittyä paitsi Yosuken, Naoton ja Kanjin social linkeistä x'D
Cheateista sen verran, että kokeisiin niitä olen käyttänyt, myönnän. Joskus myös tiettyjen Personoiden fuusioimiseen. Kerran yritin käyttää sitä myös että olisin saanut 100% completen, mutta kyllästyin puolessa välissä : P Paljon kivempi höpöttää niiden kanssa omia tyhmiä vastauksia, mistä ne luultavasti vain suuttuu.
Tällä hetkellä työn alla on Persona 4 Golden! : D
|
|
|
Post by shuszgeh on Apr 13, 2014 10:41:29 GMT -2
Shin Megami Tensei! <333 Vaikka Personat ei mun mielestä ole kyseisen sarjan parhaimpia pelejä, on niitäkin tullut pelattua ihan kiitettävästi :D
Tällä hetkellä mulla on P2:1 psp:lle, P3fes ja P3P ja P4 sekä P4 arena. Minulle oli myös P2:n psp julkaisun aikoihin kova paikka, että kansikuvasta huolimatta pelin artit eivät olleen alkuperäiset, nyyh ;-;
P3Fes:n lisäosa missä seikkaillaan aegiksella ja kumppaneilla oli minusta sikäli kurja, että se ei antanut mahdollisuutta valita vaikeusasteeksi helppoa; itse tykkään pelata pelit ensin läpi easylla ja jos tykkäsin kovasti juonesta, pelaan vaikeammillakin tasoilla.
P2:n demonien metsästys on tuskaa ja ahdistusta, mutta kaiken korvaa kiukkuiset miesdemonit jotka ei todellakaan viihdyty siitä että heille näyttelee gay relationshippiä :D Score!
Olen aina niin nuhraaja pelien kanssa, etten olevinaan voi pelata sitä läpi jos kaikki tehtävät yms. ei ole tehty 100%. Senkin takia on hieman nihkeetä, että yhden pelikerran aikana on aika lailla mahdotonta saada kaikkia social linkkejä täyteen (????)
|
|
|
Post by ren on Apr 13, 2014 16:14:35 GMT -2
Shuszgeh - mä en oo saanu muita shin megami tenseitä käsiini : < haluisin kyl kovasti!
Ja olin samaa mieltä FESin lisäosan vaikeusasteen valinnasta : C Itsekin kaipasin sitä, kun oikeesti halusin vaan tietää, MITÄ siinä tapahtuu! ei niin kiinnostanu vielä semmonen kunnon haaste, kun miekin tykkään pelata aina ekaks juonen läpi ja sit jäädä hinkkaamaan kaikkea sivuquestia, jne : D
Ja mitä tulee ekan peli kerran 100% completioniin, oon tehnyt sen kerran. Persona 4:n kohdalla ja cheattien kanssa. Koska mulla oli pleikkarilla KAKSI pelilevyä hajonnut täsmälleen samana päivämääränä pelissä >< YNH!! En uskaltanut ottaa riskiä, joten pelasin sen sitten urhoollisesti noudattaen päiväkirjaa, millä sai 100% ekalla pelikerralla. Ei ollut kivaa, mutta sainpahan sen juonen hakattua läpi traumoista huolimatta (Nanako, I HATE YOU FOR KILLING MY GAME!!!) Onneksi tämä Golden toimii loistavasti ja tässä on kaikkia kivoja lisäjuttuja : D (Chien ääninäyttelijä on tosin vaihdettu vieläkin ärsyttävämmäksi??)
|
|