|
Post by sheflame on Apr 13, 2014 13:17:12 GMT -2
Koskapa miun huomion mukaan Wowittajia on nukkeharrastajissa yllättävän paljo, ni ajattelin perustaa kyseiselle elämäntavalle oman ketjun. Eli vapaata keskustelua aiheesta, olkaa hyvä! ^^
Itte siis en tällä hetkellä pelaa, mutta oon vuodesta 2007 pelannu on-off, etupäässä erilaisilla RP ja RP-PVP servuilla, ja sekä alluilla että hordella. Cataa pelasin vielä aktiivisesti, mutta MoPia en oo ostanu - nukkeilu on (valitettavasti?) syöny miun harrasterahat. Mutta mikäli vanhat merkit pitää paikkansa, ni jossain välissä sorrun kuitenki ostamaan peliaikaa ja palaamaan Azerothiin jälleen.
|
|
|
Post by jessykka on Apr 13, 2014 13:55:43 GMT -2
Öyf öyf, minä noin vuoden pelanneena. Pelasin alkuun Stormrage normiservulla, nykyään siirtynyt ARgent Dawnille RPeettämään. Alotin kans hordella mutta nykyään enemmän Alliancea, kun kaikki kaverit roikkuu siellä :'D. Aktiivinen pelaaja olen, päivittäin tulee hakattua u_u
|
|
|
Post by ren on Apr 13, 2014 16:03:00 GMT -2
Meikä on tosi on-OFF pelaaja. Jos pelaan, niin pääasiassa vaan hiilaan druidina tai munkkina jossain instassa : D. Aina vaan hiilaan, ikinä en depskuta tai tankita. Hyvin harvoin RP:tän ja silloinkin vaan jotain socially awkward, erakkona asunutta munkkia tai druidia joka ei oikeastaan puhu, vaan emotettaa vaan : P tai leikkii kissaa... tai karhua... tai hirveä...
Ja meikä kämppää myös Argent Dawnilla. Ja mulla on peli-ikää... ehkä kaks-kolme vuotta? en tiedä : P Ekana tehty ukko on yhä mun isolevusin ja se on Nelf Resto Druidi : D
Allut on kivoja, tai pikemminkin Nelffit ja Worgenit. Hordeista tykkään pelata oikeestaan vaan Taureenia ja joskus myös Nelfiä (mun taureenit on sellasia puhekyvyttömiä ammujoita : D)
|
|
|
Post by rorschach on Apr 14, 2014 3:10:25 GMT -2
Kun tänne periferiaan saatiin viimein ranteen paksuinen valokaapeli, niin alkoi taas nettipelit kiinnostaa (pelailin lähinnä World of Tanksia mokkulalla). Joten kaivoin pitkästä aikaa Wowin. Olin pelannut sitä viimeksi joskus 2007 (Milloin Burning Crusade tulikaan?). Olen nyt toista kuukautta pelannut uudestaan. Koska olen niin nyypiö vielä, olin mennyt vaan sinne servulle jonka peli tarjosi. Mutta nyt sitten tein hahmon Argent Dawnille (ihmistulimaagi (oikeasti warlockki, mutta älkää paljastako) Heiliette). Olen luonteeltani damagen tuottaja, joten warlockit ja huntardit on lähellä sydäntä soolostellessa. Joskin vaimon kanssa pelataan yhdessä ja minä yleensä otan sitten joko tankin tai hiilerin (meillä on Magtherigonilla dreanei kaksoset, Niniheo ja Nanaheo joista toinen on shamaani ja toinen huntardi). Aijuu, sarjakuvien ystäville: www.darklegacycomics.com wanha wowiin sijoittuva sarjakuva.
|
|
|
Post by jessykka on Apr 14, 2014 9:07:26 GMT -2
Mähän juoksen tosi paljon hahmolta hahmolle, mutta mm. seuraavat nimet voi bongata Argent Dawnilta; - Miraibell - Illumian - Kuuranruusu - Sárra - Alltair
ja Stormragelta vaikka vähemmän siellä liikunkin; - Talvenlapsi - Pirunnuora - Sóngbird - Kuulija
Nämä varmaan yleisimmät :3 myös mikäli b-taggia löytyy niin voi meikäläistä lisäillä, en pistä pahakseni; Jessykka#2881
|
|
|
Post by sheflame on Apr 15, 2014 1:53:34 GMT -2
Miula on kanssa Argent Dawnilla yks hahmo. Huutelenpa siis AD-pelaajien perään, jos joskus taas uusin peliaikanai. ^^;
|
|
|
Post by rorschach on Apr 15, 2014 3:54:25 GMT -2
Oho? Wowissa saa hanbokinkin? Heiliette WoW Argent Dawn by Rorschach_rt, on Flickr Pieni pettymys että käyttävät hanbokkia kuin jotain satunnaista hametta. Hanbok pitäisi tulla rintojen päälle ja siten kadottaa muoto. Heiliette on sen verran turhan tärkeä, että hän aina vaihtaa soolostelukamat siisteihn vaatteisiin kaupungissa ollessaan, samoin dissummonoi demonit (tulimaagi, ehhehee).
|
|
|
Post by jessykka on Jul 11, 2014 21:25:00 GMT -2
Vaihdoin tuossa battle-tag nimeni, joten jos haluaa lisäillä niin nykyään saa lisätä tällä nimellä; Jess#2510 ^^ Eli tuota edellisessä viestissä olevaa ei kannata enää käyttää
|
|
miwa
Iloinen omistaja
|
Post by miwa on Jul 15, 2014 18:04:38 GMT -2
Täällä pelailtu ahkerasti Wowia :3 Vanillasta asti pelailtu, mutta ei tainnut olla montakaan kuukautta kun aloittamisen jälkeen julkaistiin TBC. Oikeastaan olen pelannut niin kauan kuin muistan. Kerran taisi tosin olla parin kuukauden tauko kun netti otti ja katkesi pitemmäksi aikaa, se olikin sangen ikävää . Nykyään tulee viikottain raidattua ja kun uutta contenttia ei ole tullut/tulossa ennen lisäriä niin aikaa on kulutettu myös pvp:n parissa. Pelailen feral druidia Tarren Mill nimisellä servulla, Sendraco (saa käydä armorista kurkkimassa jos huvittaa) on mainini nimi, johon ehdottomasti eniten olen kuluttanut aikaani. Muut classit kiinnostavat vaihtelevasti. Draenoria odotan mielenkiinnolla. Olen päässyt seurailemaan miehekkeen beta pelailuja ja hyvältä näyttää jei! Matkan varrella on tullut hypittyä servulta toiselle ja puolelta toiselle, mutta nyt tuntuu että on löytynyt se oma raidiporukka jolla saa aikaiseksi.
|
|