|
Post by shuszgeh on Apr 14, 2014 13:00:58 GMT -2
Itse en katso ihan niin paljon elokuvia tai oikeastaan telkkaakaan, mutta tietyt sarjat ovat nousseet hyviksi suosikeiksi!
Olen vannoutunut BBC Merlin fani, kyseinen sarja jätti riipivän ja verisen parantumattoman aukon jälkeensä loputtuaan. Nyttemmin olen korjannut onnistuneesti kyseisen sarjan jättävää mustaa aukkoa Supernaturalilla, josta on tullut tämän hetkinen ehdoton suosikkini :)
Katselen myös BBC:n Sherlockia, The Big Bang Theorya ja Doctor Whota. Näistä kolmesta minua viehättää eniten TBBT, kuka nyt ei haluaisi kaveripiiriinsä omaa Sheldonia!
|
|
|
Post by ren on Apr 14, 2014 15:41:53 GMT -2
Hmm, muutamia suosikkeja kautta aikain... Ei tuu enää tänäpäivänä samalla tavalla katsottua ja seurattua :'D
Jericho, tai oikeastaan vaan eka kausi. Toinen tuotantokausi oli mulle lievä pettymys : C
Americas Next Top Model, mikään ei ole "laadukkaampaa" huumoria, missä on myös kivoja valokuvaus-/vaateideoita : 3 No, paitsi sitten Project Runway... mut siinä se hullun hauska draama on aika minimaalista : D
House, koska kaikki tietää miksi rakastan sitä kyynistä lääkärineroa : D
OZ (siis Kylmä Rinki tais olla suomessa pyöriessään). Joskus ammattikoulussa ollessani tuli katsottua nämä ihan muutaman kerran putkeen kämppiksen kanssa ja boxit mulla on ollut hyllyssä siitä asti : D Ei oo tullut ihan pariin vuoteen katottua, vois varmaan ottaa taas työn alle :'D
TBBT. Tykkään katsoa sitä, mikäli se vaan sattuu tulemaan telkasta ja satun huomaamaan : D Sheldon on huippu <3. Mut en oo seurannut sen kummemmin.
Siinä nyt noi ekaksi mieleen tulevat. Sen lisäksi oon kovasti tykännyt kaikista dokkareista, mitä vaan oon saanut käsiini haalittua. etenkin ne mitkä kertoo merestä, diniksistä, historiasta, jne : P Avaruus ja kaikki muoti-ilmiö dokkarit on kyl jääny aika vähälle...
|
|
|
Post by sheflame on Apr 15, 2014 13:59:19 GMT -2
Mitäs, mitäs.
Mie tykään poliisi/rikossarjoista. Criminal minds, CSI (se originaali), Rizzoli&Isles. Housea ja Taruntavaaraa tuli kanssa katottua, ko niissä on vähän samantyyppinen meininki, vaikkaki lääkäripuolella. LOSTin eka seasoni oli hyvä, ja samoin Falling Skyn - LOSTissa en tykänny tokasta enää niin plajoo ja se sarja jäi siihen, ja Falling Skyssa miula on vielä kesken kattominen.
BBC:n Sherlock (kuka siitä ei tykkäis?), Avatar the Last Airbender ja My Little Pony - Friendship is Magic (vaikka ovatki "lastenohjelmia"). Ja sitte scifisarjat - Star Trek (original series, TNG ja Enterprise), Farscape, LEXX ja X-files nyt ainaki. Tähtiporttia ja Battlestar Galacticaa on pitäny kattoa, mutta en vaan aina jää.. ^^; No, ehkä joskus...
Nyt katonnassa Agents of the Shield (koska MARVEL), ja BBC:n Muskettisoturit-sarja. Jos joku on kattonu, ni elkää spoilatko.
|
|
|
Post by coconut on Apr 25, 2014 14:49:12 GMT -2
Katson todella paljon tv-sarjoja dvd:ltä, tällä hetkellä miljoonatta kertaa pyörii True Blood, joka vain on huonoimmillaankin parempaa katsottavaa kuin moni muu. Ja parhaimmilaan täyttä ihanuutta. Muita suosikkeja löytyy aika tavalla, Mcleodin tyttäret, Täydelliset naiset, Games of Thrones ja The house of Elliot näin muutama suosikeista mainitakseni. Tietenkin olen todella addikti siihen mitä katson ja sillä hetkellä se on parasta mitä maailma tarjoaa! Tv:stä en oikeastaan katso kuin The walking deadia, joka muuten myös kuuluu suosikkeihin. Sitäkin katson tv:stä vain koska niin jaksot näkee nopeiten, mutta dvd:llä sitten joka kausi ja uusinta katselua kiitettävästi perään. Kaikki tv-sarjat joita omistan on siis sellaisia, että katson niitä aika-ajoin uudestaan, monesti noita keskeneräisiä sillä tavalla, että olen ostanut uuden kauden ja sitten pitää katsoa kaikki ykkösestä asti! Ehkä kävi jo ilmi, että tv-sarjat ovat kaikessa koukuttavuudessaan jonkinlainen rakkaus minulle!
|
|
|
Post by hansu on May 25, 2014 10:46:03 GMT -2
Onneksi tulee vielä mielenkiintoisia sarjoja joita vahata.Elikkäs under the dome on mielenkiintonen, suosittelen! Himskutin kesä, mut onneksi jatkuu syksyllä! Taran monta elämää myös hauska. Toivottavasti tulee jatkoa.Amerikan horror story myös yksi lemppareista. Taidan investoida bokxin toka tuotantokaudesta,kun ei tietoa millon jatkuu teevees. Odottelen myös sarjaa Terranova. Toivottavasti katsoja luvut olivat sitä luokkaa,että sarjaa voidaan jatkaa. Jäi tosi jännään kohtaan. Olen tosi pettynyt jos ei jatku.. murh.. Olihan sen teko äärimmäisen kallista. Toivotaan,et jatkuu.Tympeetä, ku löytyy jotain töllättävää, niin ei tietenkää oo tiedossa jatko suunnitelmia.. huoh..
|
|