|
Post by shuszgeh on Apr 17, 2014 13:55:28 GMT -2
Ihan oma töpö tälle, kun aina välillä näitä tulee :D
Aloitetaan omien kokemusten jakaminen sillä, että olin tossa äsken kuvaamassa noita equ ponityttöjä ulkona, niin tuuli otti Rainbow Dashiin kiinni ja heitti sen puoltoista metriä oikealle! Joko pose oli huono tai nukke halusi kokea vauhdin huumaa lentämisen muodossa!
|
|
|
Post by sheflame on Apr 17, 2014 17:31:56 GMT -2
Ehkä Dash vaan toeutti omaa luontoaan - onhan se aikamoinen lentäjä siinä sarjassaki! ^^ Miun valokuvauskommellukset on Chandin surullisenkuuluisa sukellus suoraan "nuotioon". ^^; Eli oli kuvaamassa kuvatarinaa, ja miula oli palava kynttilä tekemässä nuotion virkaa, ja yllättäen keskenkaiken Chandi horjahtaa istuvasta asennostaan suoraan siihen kynttilään! Oh, noes! Onneks ei ollu muovikuitu-tukkaa, vaan luonnonmohairia, joka (vaikka vähä kärvähti) ei leimahtanu ilmiliekkeihin. Tästä: suoraan Shalan jalkojen yli tuonne kynttilä-notskiin. Onneks ei käyny pahemmin - osaan kuvitella, miten oisin voinu toilailuillani sytyttää koko asunnon palamaan...
|
|
|
Post by ren on Apr 18, 2014 9:04:24 GMT -2
Hienoin kommellus oli sitä aikaa kun mulla oli vielä Sointu (Dollmore Sona pää ja Leeken Art Bodyssä.)
Meillä on takapihalla tommonen 1-1,4m pitkä aidanpätkä, minkä pääty on vähän korkeampi ku itse aita. No, Sointua tykkäsin tämän päädyn tolpassa kuvailla viime kesänä/syksynä ihan kiitettävästi (puolet kuvista otettu mallia, sen päällä...
Sointu heitti siitä sitten naama edellä, kierteellä, kiepin kautta... suoraan pyllylleen jalat eteenpäin, hieman haralleen ja hieman hämmentynyt katse suoraan minua päin suunnattuna...
Siis se tippui tuon 1,5m pudotuksen, suoraan pyllylleen, kuin se olisi asetettu siihen tuijottamaan kameraan. paitsi, että se päätti poseerata sillä tavalla itse.
Olin liian hädissäni mennyt vaan katsomaan, ettei tyttö ollut rikki tai meikki ollut kärsinyt... etten tajunnut ottaa kuvaa.
Mutta se oli hieno kokemus se...
(en oo siinä tolpalla kuvannut enää sen jälkeen)
|
|
|
Post by jessykka on Apr 18, 2014 19:13:42 GMT -2
No tota. Olin joskus sillon ku mulla oli vielä Dollzone Floy, ni ulkona kuvaamassa kaverin kans.
Joo hyvä idea, laitetaa nukke seisoo puolentoist ametrin korkeuteen kallion päälle, kyl se siin on tukevasti! No siltä se ainaki näytti.. Eiku kameraa käteen ja kaveri jää omiaan puuhailemaan.
WHOP. Just ku sain kameran silmille ni kuulen kolahduksen, ja siinähä se nukke makaa puoltoista metriä alempana, naama asfaltilla. Voin sanoo et tuli järkytys. Ihme kyllä, ei tullu jälkeäkää, vähän likaa joka lähti rapsuttamalla pois .____.
|
|
|
Post by Iaikaa on Apr 18, 2014 20:25:23 GMT -2
Olin ensin että miten kaikille on sattunut kaikkea nukkejen kanssa mutta ei minulle vain, sitten tulin ajatelleeksi että niinnoh...
Joskus pari kolme vuotta sitten kuvailin jotain kuvatarina-asiaa DIM Lloydin kanssa vanhempieni pihalla ja SD-kokoinen miekkonen seisoa pönötti pihakivetyksellä ja vetäisi yhtäkkiä lipat naama edellä. Nenään tuli aika muhkea lommo, mutta kyseisellä nukella on klyyvarissa sen verran massaa että tuo onnistuttiin myöhemmin hiomaan ihan kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Valitettavasti poitsun päällä olleen hupparin naruista hajosi helmet, olen jotenkin ikuisesti upset siitä hupparista kun olin juuri vastikään saanut sen Shuszgehlta postissa lahjuksena pojulle u__u
|
|